Rivola: Nije bilo pritiska, to je bio njegov izbor.
Predstavljanje Aprilia tima se čekalo sa velikim nestrpljenjem, jer su svi želeli da vide za koji broj se odlučio aktuelni šampion Jorge Martin. Tajni više nema-Španac se opredelio za broj 1 i sa ponosom će ga nositi tokom predstojeće sezone.
Kako je sam naveo, oko toga nije imao dilemu:
„Celog života sam se borio da ostvarim ovaj cilj. Drago mi je što će na mom Aprilia motoru stajati broj 1 i nadam se da će sa njim stići i dodatna motivacija. Zadržao sam mali broj 89 unutra i dve zvezdice, jer sam dvostruki svetski šampion. Želeo bih da dodam još zvezda u budućnosti“, izjavio je Martin.
Iako broj 1 predstavlja prestiž i svaki tim ga želi na svom motoru, direktor Aprilia tima je istakao da nisu uticali na Martinovu odluku:
„Nije bilo pritiska, to je bio njegov izbor. Činjenica da imamo svetskog šampiona je već veliki motiv za nas… To je odgovornost i ogromna prilika“, naveo je Rivola.
Ipak, Martin ne želi da postavlja ciljeve pred početak nove sezone:
„Glavni cilj je da završavamo trke. Moram da razumem gde je limit, a ne želim da padam bez razloga. Važno je da shvatimo koliko daleko možemo da idemo. Pobeda će biti izazov, ali sada prvo treba da se naviknem na motor i dam sve od sebe. Imam puno poverenja u ljude sa kojima radim. Prethodnih godina nisam bio dovoljno motivisan, ali sam uvek išao napred. Sada imam i disciplinu i motivaciju“, zaključio je španski as.
Sa druge strane, njegov timski kolega je istakao da je spreman za novi izazov i da jedva čeka početak takmičenja:
„Biće to veoma važna sezona za mene. Prošle godine sam se mučio, a onda mi se pružila mogučnost da pređem u Apriliju i za mene je to velika čast. Veoma sam motivisan i želim da budem što bolji. Siguran sam da ću dobiti maksimalnu podršku, a ja ću, kao i uvek, dati sve od sebe za njih. Velika je razlika između satelitskog i fabričkog tima. Kada se lice brenda, na stotine ljudi radi za vas i to je neverovatno“, izjavio je Bezzecchi i potom prokomentarisao buduću saradnju sa Martinom:
„Biće teško, Jorge je trenutno najbolji na svetu. Ali, imam odličnu priliku da učim i napredujem. Moramo da pokušamo da radimo zajedno, to je važno za ovaj naš projekat. Dva dobra vozača mogu mnogo da poboljšaju ceo paket. Treba se brzo prilagoditi i ključno je da sarađujemo već od prvih testova“.