Marini: Honda za 2026., značajno bolja od sadašnje

„Da bismo postali redovni kandidati za podijum, moramo da popravimo kvalifikacije“.

Luca Marini je uveren da je Hondin prototip za narednu sezonu značajno bolji od motora koji sada voze. Ekipa već dugo pokušava da se vrati u vrh MotoGP šampionata i čini se da su, posle niza loših rezultata, na dobrom putu da izađu iz krize.

Prvi znaci napretka su se videli na trci za VN Francuske. Uslovi na stazi su bili loši i mnogi vozači su odabrali pogrešne pneumatike, ali niko nije očekivao pobedu Johanna Zarca. Možda je Francuz delimično profitirao zahvaljujući dobroj taktici, ali tempo je bio na zavidnom nivou i konkurenti nisu mogli da mu pariraju.

Usledio je i podijum za Zarca na Silverstonu, a potom je nivo performansi iznova opao. U Hondi su naporno radili tokom letnje pauze i brojne nadogradnje motora su počele da daju rezultate u drugom delu takmičenja.

Na nedavno završenim trkama fabrički vozači su ostvarili svoje najbolje rezultate od kada voze u Hondinim bojama.

Zavidna brzina na pravcu i Mirov rekord iz Indonezije govore u prilog činjenici da je veliki trud japanskog tima konačno urodio plodom.

„Ukupne performanse su mnogo bolje, sada se oseća snaga. Poboljšanje motora je uvek najteži deo posla jer popravke jednog segmenta obično oduzimaju nešto drugo. Ovog puta su to uradili veoma dobro… Performanse su bolje, a sve drugo je ostalo na istom nivou“, izjavio je Marini i objasnio:

„Stavili smo viljušku od ugljeničnih vlakana jer je lakša, a težina pravi veliku razliku. Uvek pokušavamo da budemo veoma lagani na motoru. Za nas je to izuzetno važno jer sam viši i teži od drugih vozača, a manja težina nam daje veću snagu pri kočenju. Osim toga, tako se lakše upravlja gumama“.

Honda se već uveliko sprema za narednu sezonu, motor se testira i, po Marinijevim rečima, biće još bolji:

„Motor se odavno razvija, stalno imamo nove ideje. Svakako ćemo ga ponovo isprobati na testu u Valensiji, ali mislim da je već sada bolji od onog koji vozimo. Da bismo postali redovni kandidati za podijum, moramo da budemo brži u kvalifikacijama. Rešenje je u boljem prianjanju zadnje gume. Trenutno, to je najveći problem koji imamo kada vozimo“, objasnio je italijanski as.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *