Honda kompletira vozačke postave, samo još jedno mesto nije popunjeno.
Uz Marinija, koji je potvrđen kao vozač fabričke Honde, stigla je vest i o nastavku saradnje LCR tima sa Zarcom. Francuski as, koji je ove godine ispisao stranice istorije na legendarnom Le Mansu, ostaje na MotoGP gridu do kraja 2027.
Ključni aspekt ugovora sa Zarcom je taj što mu sporazum direktno sa HRC-om, kao i u prethodnim sezonama, garantuje isti status koji imaju fabrički vozači. To znači da on ima pristup identičnim tehničkim specifikacijama kao i zvanični tim, uz paralelne nadogradnje i razvoj. Honda je tako potvrdila da želi da zadrži iskusnog francuskog vozača čak i tokom predstojeće „velike revolucije“.
Osim toga, Zarco je bio član vozačke postave koja je Hondi donela trijumf na prestižnoj trci „Suzuka 8h“, a to u Japanu ne zaboravljaju.
„Veoma sam srećan što mogu da potvrdim da ću ostati u LCR-u naredne dve godine. Ovo je važno jer imamo velike ciljeve koje treba da ostvarimo i sjajne mogućnosti za 2027. Kada sam potpisao ugovor sa Hondom krajem 2023. godine, nisam očekivao da ću pronaći taj novi podsticaj i energiju, zahvaljujući kojoj sam obezbedio još jedan dvogodišnji ugovor. Već smo postigli pobedu i bilo bi fantastično da to ponovimo. Svi smo posvećeni ovom projektu i težimo ka vrhunskim rezultatima. Tokom protekle dve godine, Honda je pružila LCR-u veliku podršku i verujemo da, uz naporan rad, možemo da nastavimo da razvijamo motor. Zahvalan sam Hondi, LCR-u i svima koji nas podržavaju“, izjavio je Zarco.
Iako se nezvanično to već znalo, potvrđeno je da će Marini ostati deo fabričkog tima i naredne godine. On se vratio posle teške povrede i na poslednjoj trci zauzeo 5.mesto, što je njegov najbolji plasman otkako se pridružio Hondi.
„Drago mi je što mogu da objavim da ostajem u fabričkom Honda timu. Ostalo je da definišemo samo još neke detalje, ali odavno smo se uskladili po pitanju buduće saradnje. Potpuno sam posvećen ovom projektu i odlučan da pomognem Hondi da se vrati na vrh. Otkada sam se pridružio timu, neprekidno se usavršavamo i naša saradnja je sve bolja. Rad sa proizvođačem, a posebno sa nekim kao što je Honda, daje ogromnu motivaciju vozaču. Do sada smo imali dobru sezonu, a cilj je da nastavimo da napredujemo do poslednjeg kruga u Valensiji“, objavio je Marini.
Na celom MotoGP gridu, ostala su samo tri mesta nepopunjena za narednu sezonu. Kako sada stvari stoje, čini se da će uz Zarca u LCR Hondi voziti Diogo Moreira, dok će u Pramac Yamahi i VR46 timu ostati Miller, odnosno Morbidelli.