Da li se Marini uskoro oprašta od MotoGP kategorije?

Povreda se dogodila u najgorem trenutku, kada su mu bili potrebni rezultati da bi obnovio ugovor.

Luca Marini prolazi kroz jedan od najtežih perioda u svojoj karijeri. Incident na stazi Suzuka u Japanu i višestruke povrede udaljile su ga od takmičenja i još uvek nije poznato koliko dugo će se oporavljati, mada ga Honda ne očekuje do kraja letnje pauze.

Posle lečenja u Japanu, Marini je konačno dobio dozvolu da putuje i da se vrati u Italiju. Na trci koja se ovog vikenda vozi u njegovoj domovini zameniće ga iskusni Nakagami.

U svojoj drugoj godini sa Hondom, italijanski as je bio pod velikim pritiskom. Dobri rezultati su izostali i, mada on nije jedini krivac za to, otvara se pitanje njegove dalje karijere u najprestižnijem takmičenju.

Marinijev ugovor ističe krajem ove godine, a odluka o eventualnom nastavku saradnje je još uvek daleko. Povreda se dogodila u najgorem trenutku, kada su mu bili potrebni rezultati da bi obnovio ugovor. Mnogo toga će zavisiti i od Martina, koji je izrazio želju da napusti Aprilia tim na kraju ove sezone, kako bi se uključio u HRC projekat. Nezvanično, Martinu je ponuđen trogodišnji ugovor, dok bi Marini, eventualno, mogao da pređe u LCR tim, koji prethodno mora da odluči šta će sa Chantrom.

Za sada, Marinijeva budućnost u MotoGP šampionatu je vrlo neizvesna. Većina mesta i u drugim timovima je zauzeta, mada ne treba zaboraviti da Morbidellijev ugovor sa VR46 timom takođe ističe na kraju sezone. Teoretski, Marini bi mogao da se vrati u ekipu svog brata, ali Franco ima dobre rezultate, nalazi se na 4.poziciji u šampionatu i male su šanse da će biti izbačen iz ekipe.

Ukoliko Martin zaista napusti Apriliju, Marini bi mogao da se pridruži Bezzecchiju. Međutim, na to mesto je bacio oko i Bastianini, koji pokušava da napusti KTM. Italijanski tim se još uvek ne izjašnjava i čini se da ničiji prelazak nije izvestan.

U međuvremenu se oglasio Joan Mir, aktuelni Marinijev timski kolega:

„Iskreno, nije me briga ko dolazi. Ono što mogu da kažem je da sam imao odličnu saradnju sa Lucom.  Mislim da je odradio besprekoran posao. Zajedno smo prošli kroz veoma teške faze, kada Honda nije bila ni približno toliko atraktivna koliko bi mogla biti danas. U odnosu na to kakav je motor imao, bio je veoma brz“, istakao je Mir.

Ukoliko za Marinija ne bude mesta u kraljevskoj kategoriji, alternativa bi mogao da bude Superbike šampionat. To je put kojim su išli mnogi vozači, a neko mesto u zvaničnoj ekipi bi čak moglo da bude prekretnica u njegovoj karijeri, koja nikada nije bila na vrhunskom nivou u MotoGP klasi.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *