Vozač Ferrarija nadmašio Hamiltona u poslednjoj sekundi kvalifikacija i prekinuo post od 17 trka bez 1. startnog mesta.
Da li će trka za VN Kanade biti prekretnica za italijanski tim koji od početka sezone ne može da parira Mercedesu? Sudeći po rezultatima kvalifikacija, šansa postoji.
Iako je Toto Wollf tvrdio da je Mercedes na pravcu sporiji od Ferrarija, Hamilton je bez problema držao vodeću poziciju od početka Q1. U početnoj fazi kvalifikacija najveće razočarenje navijačima je priredio Raikkonen koji nije prošao u Q2.
Staza u Montrealu je čuvena po tzv. „Zidu šampiona“ koji se nalazi pred ciljnim pravcem, a u kojem su tokom godina trku završavala neka od najpoznatijih imena auto sporta. Danas je to iskusio Kevin Magnussen na kraju Q2 dela. On se prethodno izborio za prolazak u Q3, ali nije učestvovao u završnici kvalifikacija jer je posle ovog žestokog incidenta prebačen u Medicinski centar.
Magnussenov udes je pokvario poslednji brzi krug Maxa Verstappena koji se nije izborio za Top 10 i sutra startuje sa 11.mesta.
U odlučujućem delu kvalifikacija Bottas je pravio najviše grešaka i nije mogao bolje od 5.pozicije.
Ispred njega, iz 2.reda kreću Leclerc i odlični Ricciardo.
U momentu kada je već isticalo vreme i kada se činilo da je Hamilton uspisao još jednu pol poziciju, Vettel je odvezao neverovatan krug u vremenu od 1:10.240 sek i konačno prekinuo pauzu od 17 trka bez pol pozicije.
Da li je to najava povratka Ferrarija u borbu za titulu, videće se u nedelju uveče od 20:10.
Startni poredak
Poz. | Q1 | Q2 | Q3 | |
1 | 1:11.200 | 1:11.142 | 1:10.240 | |
2 | 1:11.518 | 1:11.010 | 1:10.446 | |
3 | 1:11.214 | 1:11.205 | 1:10.920 | |
4 | 1:11.837 | 1:11.532 | 1:11.071 | |
5 | 1:12.023 | 1:11.196 | 1:11.079 | |
6 | 1:11.229 | 1:11.095 | 1:11.101 | |
7 | 1:11.720 | 1:11.553 | 1:11.324 | |
8 | 1:11.780 | 1:11.735 | 1:11.863 | |
9 | 1:11.750 | 1:11.572 | 1:13.981 | |
10 | 1:12.107 | 1:11.786 | ||
11 | 1:11.619 | 1:11.800 | ||
12 | 1:11.965 | 1:11.921 | ||
13 | 1:12.122 | 1:12.136 | ||
14 | 1:12.020 | 1:12.193 | ||
15 | 1:12.109 | DNF | ||
16 | 1:12.197 | |||
17 | 1:12.230 | |||
18 | 1:12.266 | |||
19 | 1:13.617 | |||
20 | 1:14.393 |