Šampion želi brzu odluku nastavku svoje karijere, ekipa bi da odloži celu priču do proleća.
Nova sezona još nije ni počela, a već se razvija diskusija o MotoGP tržištu.
Razlog je jednostavan: praktično svim vozačima ističu ugovori, a svako od njih želi da obezbedi najbolju ponudu. Ducati ostaje najtraženiji motor, a Marc Marquez najtraženiji šampion. Međutim, nije sasvim izvesno da će doći do dogovora o nastavku saradnje.
Španac ima svoje ciljeve i zahteve, koje je otvoreno izneo tokom događaja „Campioni in Festa“. Naime, on je naveo da želi da ostane u istom timu, ali ne po svaku cenu.
„Na skali od 0 do 10, moja želja da ostanem u Ducatiju bi mogla da se oceni sa 8, ali postoji mnogo stvari koje treba razmotriti. Sve je još uvek neizvesno u vezi sa sezonama 2027-2028. Lojalnost jeste važna, ali performanse su najvažnije. Prioritet je biti brz i nema sumnje da to mogu da budem u Ducatiju. Međutim, mnogo toga još treba da se analizira kako bih doneo odluku o tome šta je najbolje za moju budućnost“, istakao je Marc.
Nema sumnje da je njegova izjava bila iskrena, ali je i proračunata. On je postavio vrlo konkretne zahteve i naglasio da ne želi dugo da čeka sa potpisivanjem:
„U naredne dve nedelje ću dobro razmisliti i nadam se da ću potom doneti pravu odluku, najbolju za mene“.
Marquez nije krio da želi tehničke garancije i tim po meri. On nije navijač, već profesionalac i ukoliko mu neki drugi tim to ponudi, može i da napusti Ducati.
Sa druge strane stižu poruke da treba ostati smiren i čekati. Domenicali je svestan je da ima složenu zagonetku pred sobom i pokušava da odloži celu priču do proleća:
„Marc će biti na tržištu i sve ćemo brižljivo razmotriti. On je veoma zadovoljan nama i obrnuto, ali ništa nije izvesno. To je jednostavno pitanje vremena, ili čak finansija, kao i drugih zahteva i tehničkih garancija. Nije lako potpisati pre prve trke, to je prerano“.
Međutim, tržište vozača neće čekati. Ako Marquez želi brz potpis, a Ducati počne da odugovlači, situacija će postati znatno komplikovanija. Njegova poruka je jasna-on želi da ostane u istom timu, ali samo sa jasnim i konkurentnim projektom. Priča o odluci koju će doneti za dve nedelje nije plasirana slučajno-Ducati će morati brzo da deluje, inače rizikuju da ga izgube.
Suočeni sa ovim pritiskom, u timu su napravili prvi potez sa Bulegom. Vozač i vicešampion SBK takmičenja je zakazao tri dana testiranja, koja bi se mogla produžiti na pet tokom 2026. godine. On će biti odgovoran za razvoj budućeg Ducati motora od 850 cc, opremljenog Pirelli gumama. Nema sumnje da je njegovo ime na širem spisku potencijalnih kandidata pored Acoste, Aldeguera, Alexa Marqueza i drugih. Glavna dilema u Ducatiju je-da li se opredeliti za sigurnost (Marc Marquez/Bagnaia), ili za nekog od mlađih brzih asova.